Klockan är mycket

00.30=sent. Jag borde sovit för längesen men kan inte somna. Läste igenom min blogg nyss och ser att jag skriver "jävla" och "jävlar" hela tiden. De låter inte fint, ber om ursäkt för det. Vet inte vad som flyger i mig, haha. Den här dagen har varit bra, jag har jobbat och varit med världens bästa. Jag har skrattat iprincip hela tiden åt saker som inte ens är roliga om man tänker efter och jag har bara varit helt galen och setat och skrikit, ibland vet jag inte vad som tar till mig. Just ja, min syster sjöng världens bästa låt som hon har skrivit helt själv för mig idag. Den var jättebra och du var jättebra den här kvällen efter många dagars tjafs. Ibland tycker jag om dig rätt så mycket faktiskt. Godnatt alla mina fans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0